Kundombudsman
De allra flesta av våra kunder är mycket nöjda, men ibland uppstår missförstånd och ibland gör vi fel. Även då ska det vara enkelt att vara kund hos oss. Därför har vi en Kundombudsman dit du kan vända dig om du är missnöjd.
Om du har frågor kring ett ärende eller vill ha en förklaring kontaktar du i första hand din kundrådgivare, dennes chef eller distriktschefen. Tillsammans kan ni då gå igenom vad som har hänt. Många ärenden blir uppklarade redan här. Men kommer ni inte fram till någon lösning kan du vända dig till vår Kundombudsman.
Kontakta Kundombudsmannen
Här granskas hela ärendet på nytt varpå en ny bedömning görs. Kundombudsmannen är en funktion inom Momentobyråerna och handläggningen görs av erfarna personer som har gedigen erfarenhet av att bedöma olika ärenden inom begravningsområdet ur kundens synvinkel.
E-post: kundombudsmannen@momentobyraerna.se
Postadress: Kundombudsmannen, Momentobyråerna, Box 3221, 400 100 Göteborg
Om du ändå inte är nöjd
Är du inte nöjd med Kundombudsmannens beslut finns andra möjligheter att få ärendet omprövat. Enklast är att du då vänder dig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN).